Aanslagbiljet inzake Onroerende voorheffing

andyv
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Aanslagbiljet inzake Onroerende voorheffing

#1 , 01 mar 2017 09:27

Beste,

ik stel deze vraag in naam van mijn grootouders. Zij ontvangen namelijk al jaren hun onroerende voorheffing op naam van mijn overovergrootvader.

Als je kijkt naar het formulier zie je duidelijk geadresseerde : dan de naam van mijn grootvader

maar dan onderaan zie je Belastingplichtige: en daar staat dan doodleuk de naam van mijn over over grootvader die in 1935 gestorven is..

Hoe kan dit? of is dit normaal?

alvast bedankt voor jullie respons.

mvg,

Andy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 01 mar 2017 10:52

Had die dan niet dezelfde naam?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

andyv
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 mar 2017 20:07

Nee, naam van mijn grootvader = Versyck Robert

naam zogezegde belastingsplichtige (onderaan links) = Versyck-Deman, Victor Antonius De Kinder Victor

maar die is gestorven in 1935..

mvg,

Andy

Reclame

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 02 mar 2017 08:53

Vraag eens aan de belastingdienst van waar die namen komen.

andyv
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 mar 2017 09:00

Bedankt voor de tip.. ik denk dat ze dit al eens gedaan hebben. Maar zal het nog eens voorstellen. Keep you posted. Thx

andyv
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 mar 2017 15:19

Contact opgenomen met de belastingdienst. Zij staan voor een raadsel. (Ik heb nog een kopie van grondbelasting van het jaar 2001). Ik moet nu een recentere opvragen bij mijn grootouders. Ik houd jullie op de hoogte

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 mar 2017 16:28

Zij staan voor een raadsel.
Die mannen staan nogal rap voor een raadsel, heb ik soms de indruk :wink: . Laat ons zeker weten hoe dit afloopt, want da's wel eens leuk om op te volgen zoiets. (Als de belastingsdienst het al niet weet, denk ik niet dat hier iemand veel nuttigs gaat kunnen zeggen.)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

andyv
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#8 , 09 mar 2017 20:25

Ze verwijzen me door naar het Kadaster in Brugge - ik ga daar maandag eens mijn licht op steken.. Ben benieuwd !!

Puntkomma
Berichten: 21

#9 , 10 mar 2017 07:29

Ze verwijzen me door naar het Kadaster in Brugge - ik ga daar maandag eens mijn licht op steken.. Ben benieuwd !!
En die zullen jou waarschijnlijk doorverwijzen naar de registratie.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”