Geen bewijzen van verstuurde aanslagen van ambtswege - toch geen oplossing?

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

Geen bewijzen van verstuurde aanslagen van ambtswege - toch geen oplossing?

#1 , 16 feb 2017 16:33

Zoals elke vraag die met een zekere zaak te maken heeft een extra bluts betekend in het blazoen van onze overheid of justitie zal deze draad wel door de moderatie snel gesloten worden - nu, niet 'gevraagd' is niet 'beantwoord' - we zien wel.

Vandaag deze info (telefonisch gesprek na via mail doorgestuurde informatie) mogen ontvangen naar aanleiding van de ontbrekende bewijzen van al dan niet verstuurde aanslagen van ambtswege:
Volgens mijn gesprekspartner is het feit dat deze bewijzen ontbreken niet meer aan de orde gezien dit reeds door de eerste advocaat die ik onder de arm had genomen diende aangekaart te worden, we zouden dus 7 jaar te laat zijn.
Is het mogelijk dat fundamentele procedurefouten een vervaldatum kennen waarna deze buiten de procedure vallen? Anders gezegd... dat deze fundamentele procedurefouten door onze justitie als onbestaand kunnen worden beschouwd?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 16 feb 2017 16:42

Ik denk dat de moderator u duidelijke voorwaarden had gegeven om uw zaak hier nog te bespreken, namelijk het objectief posten van de nodige documentatie om aan te tonen dat u met een effectief probleem zit en u niet enkel dit forum gebruikt om de overheid onterecht zwart te maken.

Dat is bij mijn weten nog niet gebeurt.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”