Tax on Web woonwerkverkeer

robbers
Topic Starter

Tax on Web woonwerkverkeer

#1 , 03 jun 2016 20:04

Hallo, heb me al redelijk suf gezocht op internet, maar geraak er niet wijzer uit.
Ben dus simpele bediende, doe ongeveer 54 km heen en terug (27km enkel) elke dag gedurende een jaar. Laat ons zeggen ongeveer 210 dagen.
Ik ging mee met mijn vriendin die met haar bedrijfswagen op hetzelfste werk werkte.

Wat kan ik dan inbrengen als vrijstelling? 380 € of 54*0.15€*210? = 1701 €?
Totaal dat ik van werkgever kreeg was iets in de 2000€...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Billybob

#2 , 03 jun 2016 23:57

Waarschijnlijk is uw forfait hoger. Dus vult ge onder code 1255 de vrijstelling in van 380,00 euro. Code 1254 is normaal gezien vooraf ingevuld.

Om te zien hoe hoog uw forfait is, maakt ge een berekening en klikt ge op 'detail van de berekening' en zoekt ge naar 'forfaitaire beroepskosten'.

wanton

#3 , 06 jun 2016 20:05

Met een afstand tot het werk van 27 km maak je best gebruik van de forfait. Die bedraagt al gauw tot 3.000 €, toch meer dan uw berekening. Als u niet met het openbaar vervoer reist, mag u in code 1255 maximum 380 € invullen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”