Fuif organiseren

blowyourmind
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Fuif organiseren

#1 , 01 mei 2016 13:29

Hallo,

ik ben student nog ten laste van mijn ouders

ik sta op het punt een fuif te organiseren

echter weet ik niet hoeveel ik mag verdienen voordat mijn ouders hier last van ondervinden ik heb dit gevonden
- samen belast wordt met uw echtgenoot of wettelijk samenwonende partner 3.120 €

ook weet ik niet hoeveel en hoe ik belastingen moet betalen op eventuele winst van mijn fuif.
moet ik een bvba oprichten of dergelijke ?
aangezien het wel op winst gericht is is een vzw geen keuze denk ik dan.

de organisatie en dergelijke vlot goed maar ik weet echt niet hoe het nu zit met het fiscaal gedeelte iemand die me hierbij kan helpen aub

mvg
blowyourmind

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 01 mei 2016 14:05

Over wat voor vermoedelijke omzet spreken we hier? En is dit iets eenmalig? Waarschijnlijk gaat u enkel de inkomsten moeten aangeven op uw belastingsbrief?

blowyourmind
Topic Starter

#3 , 01 mei 2016 14:17

Vermoedelijke omzet weet ik niet ik probeer alle scenario's uit te plannen van verlies tot een zeer grote winst maar laten we nemen 3000 euro als voorbeeld en als het concept aanslaat kan dit jaarlijks worden maar voorlopig eenmalig ja

en aangeven weet ik maar kan ik er voor zorgen dat mijn ouders geen last ondervinden van mijn "inkomsten"

Reclame

eylis

#4 , 01 mei 2016 14:33