Belastingen voor Student Freelancer

aarrnnoo
Topic Starter

Belastingen voor Student Freelancer

#1 , 07 feb 2015 20:34

Ik verdien een goede som geld met Online als freelancer videos te maken voor mensen.
Ik ben nog student en studeer dus.
Wat moet ik doen in verband met de belastingen? Hoeveel mag ik maximaal verdienen? Hoe moet ik dit aangeven en hoeveel procent belastingen zal ik hierop moeten betalen?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 feb 2015 20:39

Je moet eerst en vooral zelfstandig worden i bijberoep, want nu werk je in het zwart !

hopelijk loop je niet eens tegen de lamp het zou je zeer duur te staan kunnen worden.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

aarrnnoo
Topic Starter

#3 , 07 feb 2015 20:52

Je moet eerst en vooral zelfstandig worden i bijberoep, want nu werk je in het zwart !

hopelijk loop je niet eens tegen de lamp het zou je zeer duur te staan kunnen worden.
Kan ik het niet nemen als "studentenjob" dan? Is het echt onmogelijk om geld te verdienen zonder te werken in een supermarkt ofzo voor een student hier in België?

Ik kan het bijna niet geloven dat er geen systeem zou zijn hiervoor in België, het is gewoon een hele sector die geen kans krijgt dan?

Ik heb deze link gevonden:
http://www.kuleuven.be/studentenvoorzie ... jobstudent" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit niet iets dat voor mij is bestemd? ik snap er wel niet veel van.

Reclame

LeenW

#4 , 07 feb 2015 21:37