Vraag over belastingsoverzicht op internet

Tamara1986
Topic Starter

Vraag over belastingsoverzicht op internet

#1 , 16 nov 2014 18:05

Hallo,

via ons federaal token kunnen wij op internet het overzicht bekijken i.v.m. de belastingen e.d.

Sinds de laatste keer dat ik dit gebruikte is het overzicht veranderd en nu is het minder duidelijk voor mij.

Ik ontvang een terugbetaling van de belastingen, het bedrag werd per brief meegedeeld en dit klopt ook op de site.
Op mijn brief staat dat er betaald word Eind November 2014, dus dacht ik eens te kijken op de site of er daar een concretere datum vermeld staat.

Als ik op mijn Terugbetalingen klik, krijg ik een bedrag met daar een 'VERVALDAG' bij vermeld.
Wat betekent deze VERVALDAG ?? Is dit de datum dat ze zullen uitbetalen dan?

Alvast bedankt,

Tamara

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
berenod

#2 , 16 nov 2014 19:37

Bij mij stond er eerst als vervaldag 30/10/2014, de terugbetaling is op Maandag 26/10 op mijn rekening toegekomen, en wanneer ik nu ga kijken in Myfinfin zie ik dat de vervaldag naar 24/10 (een vrijdag) veranderd is, wat dan ook de dag moet zijn dat de overschrijving is uitgevoerd om de maandag erna op mijn rekening toe te komen.

Dus in uw geval zullen ze uiterlijk op die vervaldag betalen, maar dit kan ook een paar dagen vroeger zijn!

Tamara1986
Topic Starter

#3 , 17 nov 2014 08:43

Bedankt voor uw antwoord!

Gebeurt het vaak dat belastingen vroeger betaald worden? heb dit precies nog nooit geweten...

Reclame

ippa

#4 , 17 nov 2014 09:54

Tamara, je weet toch dat de belastingen een liefdadigheidsinstelling zijn... Ze betalen altijd te vroeg en te veel.... :wink:

Tamara1986
Topic Starter

#5 , 17 nov 2014 10:35

Haha, niet bepaald...
En als je belt, dan word je heel onvriendelijk toegesproken! Sorry, maar voor zo'n grote instantie vind ik dat niet kunnen!
Wijzer ben ik er niet van geworden, ik vroeg de info over mijn dossier dat nu loopt en kreeg info over het dossier van het jaar ervoor??

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”