Beroepskosten

rosen888
Topic Starter

Beroepskosten

#1 , 05 jun 2014 13:08

Geachte,

Ik ben invalide wegens een ongeval en ontving vorig jaar een uitkering.

Ik ben ontslagen tijdens mijn periode van arbeidsongeschiktheid maar mijn werkgever heeft mij geen verbrekingsvergoeding uitbetaald.

Ik heb toen een advocaat onder de arm genomen die de zaak voor de rechtbank heeft gebracht.

Graag zou ik de gemaakte kosten zoals advocatenkosten inbrengen als werkelijke beroepskosten.

Helaas geeft tax on web een foutmelding:

"Het gegeven 1258 vereist minstens een van de gegevens 1248 tot 1280.
Gelieve het bedrag aan gewone bezoldigingen of andere vervangingsinkomsten te vermelden.
Gelieve het bedrag van de bedrijfsvoorheffing te vermelden."

Heeft iemand een oplossing?

Alvast zeer vriendelijk dank.

Marc

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jef 007

#2 , 08 jun 2014 12:50

ik denk dat beroepskosten enkel van beroepsinkomsten ( loon....) mag afgetrokken worden en niet van vervangingsinkomsten

rosen888
Topic Starter

#3 , 08 jun 2014 13:24

ik denk dat beroepskosten enkel van beroepsinkomsten ( loon....) mag afgetrokken worden en niet van vervangingsinkomsten
mja, maar ik heb vorig jaar (2013) nog kosten gemaakt om mijn ontslagvergoeding te bekomen. Deze ontslagvergoeding had in 2012 uitgekeerd moeten worden.

Ik heb gelezen dat men bvb een vakbondspremie eveneens als beroepskosten mag aangeven indien men een werkloosheidsuitkering ontvangt.

Reclame

zertyx
Juridisch actief: Ja

#4 , 08 jun 2014 22:00

Helaas geeft tax on web een foutmelding:

"Het gegeven 1258 vereist minstens een van de gegevens 1248 tot 1280.
Gelieve het bedrag aan gewone bezoldigingen of andere vervangingsinkomsten te vermelden.
Gelieve het bedrag van de bedrijfsvoorheffing te vermelden."

Heeft iemand een oplossing?

Alvast zeer vriendelijk dank.

Marc
Ik heb ook eens een gelijkaardige foutmelding gehad.

Probeer eens 0 of 0,00 in te vullen bij bedrijfsvoorheffing bv.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”