E?nmanszaak - Provinciebelasting, ...

dj_vibri
Topic Starter
Berichten: 14
Locatie: Leuven

E?nmanszaak - Provinciebelasting, ...

#1 , 21 mei 2007 09:29

Hey iedereen,

om te beginnen ben ik nieuw op het forum en heb er al eens even doorgekeken en je wordt hier zo te zien goed geholpen :)

Ik ben student (avondschool) analyst-programmeur maar om een diploma te behalen moest ik ook bedrijfsbeheer volgen, weliswaar met vrijstelling van de lessen (niet van het eindwerk...) vermits ik in het middelbaar al attest bedrijfsbeheer had behaald.

Morgenavond moet ik mijn eindwerk (haalbaarheidsstudie) gaan verdedigen maar ik heb nog enkele basisgetallen nodig die ik nergens te weten kom via internet :(

De zaak die ik opgericht heb (fictief) is een ceremonie-firma die instaat voor huwelijken, begrafenissen enz... ik werk samen met 1 venoot maar zonder werknemers, zonder wagens enz....

Nu moet ik nog het volgende zien in te vullen:

- Sociale zekerheidsbijdrage voor Zelfstandige
- Provinciebelasting
- Gemeentebelasting
- Milieubelasting

De firma zou zich situeren in Wezemaal (3111) in de provincie Vlaams-Brabant.

Ik hoop dat er iemand mij in de goede richting kan sturen (al dan niet met waarden die realistisch lijken :) ) zodat ik toch nog deze avond mijn doodpunt omzet e.d. kan berekenen....

Mvg,

Pieter

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding