Als je alle gevorderde bedragen vereffend hebt dan staat er toch niets meer open als vordering? Er bestaat dan toch geen enkele reden meer waarom iets meer zou starten, in casu een dagvaarding voor faillissement?Ik had tot gisteren een bijzondere rekening bij de BTW aan mijn broek. Met een meevaller slaagde ik er gisteren in om alsnog alles te betalen. Ik heb tot op heden nog geen deurwaarder gezien, dus mits het bijbetalen van de interesten hoop ik er van af te zijn.
Het is echter al de 3de keer op rij dat ik een bijzondere rekening heb gehad, daarmee zit ik nu nog een beetje met de schrik.
Maak ik nu nog een kans op een dagvaarding voor faillissment, of is met de betaling van dieze bijzondere rekening in principe alles geregeld?
ik voel me zeker niet aangesproken. als je boekhouder natuurlijk jouw aangiften niet heeft ingediend, dan kan dat natuurlijk alleen maar problemen geven. De boetes voor laattijdig of niet-indienen van aangiften zijn vorig jaar verdubbeld en absoluut niet om mee te lachen (als je je boekhouder natuurlijk ook niet hebt betaald en dat hij daarom niets meer heeft gedaan, dan zou hij je minstens verwittigd moeten hebben)denlowie
Ik dank u voor de enige bruikbare post van de discussie.
Tussenstap hing echter een heel donker beeld op van mijn kansen bij een eventuele dagvaarding voor een Faillissement. Ik heb de rekening kunnen betalen mits ondersteuning van het Ouderlijke Gezag, iets waar ik hun uiteraard heel dankbaar voor ben.
glenn1976
Voel u zeker niet aangesproken over mijn vorige reactie, het was geen aanval naar u toe.
Ik zou heel graag aan mijn verplichtingen willen voldoen, dit op een normale manier, ik moet echter - keer op keer - afrekenen met onverwachte tegenslagen. Ik hoop het in 2013 niet opnieuw mee te maken, maar toch...
Wat ik zeg kan wel klinken als een excuus als een ander, maar het maakt het niet minder waar...
Het verhaal is volledig...Als je alle gevorderde bedragen vereffend hebt dan staat er toch niets meer open als vordering? Er bestaat dan toch geen enkele reden meer waarom iets meer zou starten, in casu een dagvaarding voor faillissement?Ik had tot gisteren een bijzondere rekening bij de BTW aan mijn broek. Met een meevaller slaagde ik er gisteren in om alsnog alles te betalen. Ik heb tot op heden nog geen deurwaarder gezien, dus mits het bijbetalen van de interesten hoop ik er van af te zijn.
Het is echter al de 3de keer op rij dat ik een bijzondere rekening heb gehad, daarmee zit ik nu nog een beetje met de schrik.
Maak ik nu nog een kans op een dagvaarding voor faillissment, of is met de betaling van dieze bijzondere rekening in principe alles geregeld?
Of is je verhaal niet volledig?