Graag hulp!
Ik heb gedurende een periode van 5 jaar in Frankrijk gewoond en krijg vandaag een aangetekend schrijven van de algemene administratie van de inning en de invordering (FOD financiën) binnen met de mededeling dat in een bedrag van 4264,07 € verschuldigd ben aan de Franse schatkist, dit te betalen t.l. voor 4 februari 2013
Ik ben terug woonachtig in België sinds mei 2006 en heb echter NOOIT een aangetekend schrijven, noch enige post ontvangen van de Franse staat, noch van de Belgische betreffende deze openstaande schuld.
- Kan iemand mij bevestigen welke de verjaringstermijn is betreffende een openstaande schuld tegen over Frankrijk?
- Kan iemand mij bevestigen wat ik moet doen tegen over de algemene administratie van de inning en de invordering?
Ik ga uit van de veronderstelling dat verjaringstermijn 5 jaar is en vermits ik nooit een schrijven, noch aangetekend schrijven heb ontvangen ik wel degelijk in mijn schoenen sta, maar...
- mag de algemene administratie van de inning en de invordering mij hier voor een deurwaarden opsturen?
- wat te doen indien er een deurwaarder voor mijn deur staat?
Indien u mij meer info kan verstrekken betreffende het dossier dat ik zal moeten opmaken mag u mij deze altijd laten kennen of me weten te zeggen waar ik hier info over kan vinden.
Vriendelijke groeten en dank voor uw medewerking.