Tax on web

4ringsdude
Topic Starter
Berichten: 274

Tax on web

#1 , 13 jul 2012 11:25

Ik heb net mijn aangifte nagezien op "tax on web" en er zitten blijkbaar 2 fouten in... in verband met de lening van onze nieuwbouw.
1 klein detail... wij hebben geen nieuwbouw of geen verbouwing van een nieuwbouw gedaan.

Ik heb verder alles nog eens nagekeken en alles wordt correct ingevuld op die 2 fouten na waar ik eigenlijk niets kan invullen aangezien ik daar geen kosten voor heb gemaakt.

Mijn vraag is of ik het zo kan laten of moet ik snel uitvissen waar om die 2 fout codes er ineens staan (wij hebben net hetzelfde gedaan als vorig jaar en toen was er geen foutcode) Daar we nog maar een 5 tal dagen hebben zou ik niet willen dat wij hier in de problemen. Het was al erg genoeg dat de bank een deel van de gevraagde documenten maar niet wou/kon afleveren waardoor wij pas maandag de aangifte konden invullen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9895
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 13 jul 2012 14:21

Graag details van die foutcode!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”