Fout fiche 281.10

Vealing
Topic Starter
Berichten: 23

Fout fiche 281.10

#1 , 14 jun 2011 17:53

Ik heb gemerkt dat er een fout op mijn fiche 281.10 staat. De bijdrage in de reiskosten is gesplitst in openbaar gemeenschappelijk vervoer en in ander vervoermiddel, terwijl ik altijd met de trein kom en dus alles bij openbaar gemeenschappelijk vervoer moet staan.
Tax-on-web stelt enkel het openbaar gemeenschappelijk vervoer vrij.

Ik ben dit vandaag gaan zeggen tegen mijn werkgever, maar die zegt dat ze er niets meer aan kunnen veranderen.

1) is het normaal dat dit niet meer te veranderen is?
2) mag ik op mijn aangifte alles aangeven als openbaar gemeenschappelijk vervoer? (Ik heb vandaag een attest gaan halen bij de NMBS zodat ik al mijn abonnementen kan bewijzen; wat natuurlijk niet betekend dat deze gebruikt zijn voor woon-werkverkeer)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
moemoe
Berichten: 12

#2 , 16 jun 2011 20:14

best kontakt opnemen met instelling die fiches opstelt . zal waarschijnlijk niet werkgever zelf zijn. indien mogelijk taxatiedienst verwittigen dat er kans is dat aangifte later wordt binnengebracht en reden vermelden waarom. kwestie van in orde te zijn. zal morgen (als ik eraan denk) eens vragen bij collega (werk zelf op de belastingen, maar niet afdeling personenbelasting)

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”