schulden en huis

ronn
Topic Starter

schulden en huis

#1 , 01 mar 2010 12:49

hoi

Ik zit in schuldbemiddeling ben een 10 jaar terug zelfstandig geweest eenmanszaak en alleenwerkend door omstandigheden(falling van 3 aannemers en toen een ziekte )besloot ik te stoppen ik werkte van s morgens tot s avonds 7 op 7 de boekhouding(was uitgegeven) was een ramp,toen ik op de belastingen kwam en alles opeen rijtje kwam moest ik 75000 euro's betalen
nu heb ik bijna 5 jaar schuldbemiddeling om deze af te betalen maar dat zal nog langer duren denk ik (want de belastingen willen geen vermindering geven of kwijtschelden) als ik geen huis had werdt dit wel gedaan nu zit ik met de belastingen en lening huiscdit is geen schulde maar lening maar hebben ze wel bij schuldbemiddeling gezet(75000)) op een schulden berg van 150000 euro's en ik weet ze gaan zeggen eigen schuld ja
Heeft er iemand een gouden tip of iets thx voor de serieuze

De boekhouding was een ramp heb deze terug in bezit gekreggen en was niks aan gedaan en de belastingen deden een schatting van de inkomsten (Hoe kunnen ze dit nu juist weten )

en een kameraad had 100000 belastingschulden en die heeftniks moeten betalen(hij had geen eigendom)(ale een 6 maanden 200 euro's ) en deze schulden waren ook bijna allemaal van de belastingen

thxx

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding