provinciebelastingen

bobke76
Topic Starter
Berichten: 27

provinciebelastingen

#1 , 19 aug 2009 18:21

Ik ben mijn provinciebelastingen uit het oog verloren, nu heb ik deurwaarder aan mijn broek
er is geen proces geweest, kan die deurwaarder zijn kosten aan mij door rekenen??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 19 aug 2009 20:54

in onderschrift vind je een pdf laat u niet overbluffen.

Zjef
Berichten: 156

#3 , 19 aug 2009 21:31

Een ontvanger van belastingen vaardigt een dwangbevel uit bij niet betalen van belastingen. Dit dwangbevel wordt betekend door een deurwaarder, die hiervoor uiteraard kosten aanrekent. De deurwaarder treedt hier dus niet op als incassobureau. De kosten moeten betaald worden.

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 19 aug 2009 21:51

Het document in kwestie gaat niet enkel over incasso's... (alhoewel er een zwaar accent op wordt gelegd.)

Aangezien ik zelf twijfelde over een correct antwoord en mijn huidig tijdsbestek nogal beperkt is wegens een examen volgende maandag heb ik de poster doorgewezen naar een pdf die de meeste rechten en plichten die bij schuldinning komen kijken verduidelijkt. Misschien dat ik een betere titel dien te vinden voor het dokument in kwestie...

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”