soms rijden met bestelwagen met personeel

delady
Topic Starter
Berichten: 547

soms rijden met bestelwagen met personeel

#1 , 12 jun 2009 08:16

soms rijdt mijn man met de camionnette van zijn bass met enkele collega's naar zijn werk(bouwvakker)
nu had ik gisteren onze belastingen laten invullen en deze man zei me dat dit rijden als chauffeur zwaar belast wordt
hij zei ook dat ern een andere manier van de baas zou zijn om dit niet (zo zwaar) te belasten maar hij wist niet hoe dit ineen zat, hij had ervan gehoord
in ieder geval zijn er collega's van mijn man die verleden jaar hier ook al over mopperden

kent iemand "die manier" om dit niet(zo zwaar) te lasten want werkgever weet natuurlijk van niks...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
delady
Topic Starter
Berichten: 547

#2 , 23 jun 2009 08:32

welke belastingvermindering kan je krijgen?
van thuis tot bij werkgever is dat die korting van 170 euro?

maar van bij baas tot op werk, is dat die nieuwe vermindering, zelfde vergoeding als prijs eerste klas treinticket?

of ben ik vanalles door elkaar aan het gooien??

delady
Topic Starter
Berichten: 547

#3 , 23 jun 2009 12:41

van thuis naar firma is 30 km op en 30 km af, dus elke dag altijd 60 km

dan van firma naar werk kan dit dikwijls meer dan 100 km ver zijn, dus meer dan 200 km op 1 dag + 60 km

op de vorige belastingbrief was er een vrijstelling van 160 euro en forfaitaire beroepskosten(?) van 2257,12

dit laatste bedrag is dit ook vervoerskosten?

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”