Belastingen

Heidi1984
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Belastingen

#1 , 08 mei 2022 20:22

Hallo,
Aanslagjaar 2020 heeft ons een belastingsnadeel opgeleverd van 700 euro. Dus 700 euro moesten we bij betalen. Dit kon ik relativeren en mogelijk was dit te wijten aan Corona, aangezien we weken na mekaar niet konden werken en ook tot 2021 een 10-tal dagen per maand thuis zaten. Nu, AJ 2021, zouden we 1700!! Euro moeten betalen! Terwijl ik slechts 15 dagen in 2021 thuis was door Corona. Onze lonen liggen nog steeds in dezelfde schijf. We kunnen nog steeds onze lening op het huis inbrengen… ik begrijp het niet. Veel van onze vrienden die ongeveer hetzelfde loon hebben krijgen zelfs geld terug! Er is op dat jaar niets verandert en toch 1000 euro meer betalen… in heb alles al 10 keer gecontroleerd en aangezien we niet veel speciaals hebben, gewoon een huis, pensioensparen, kinderopvang, de weddes en vakantiegeld…

Kan ik dit ergens laten nakijken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12841

#2 , 08 mei 2022 20:39

Toevallig iets van Coronasteun gekregen?

Thomas_A
Berichten: 2326
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 mei 2022 22:25

Kan je de ingevulde formulieren van die aanslagjaren niet naast elkaar leggen en vak per vak vergelijken waar het verschil in zit?

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”