Belastingsteruggave

jef007
Berichten: 1683

Re: Belastingsteruggave

#16 , 06 nov 2021 14:05

:D ik heb ook mijn aanslagbiljet ontvangen, het is om bij te betalen!!

dus uw glas is nog halfvol :D

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
CinB
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#17 , 06 nov 2021 14:15

Moratoriuminteresten zijn m.i. enkel mogelijk bij een foute berekening. Hier is er immers geen financieel nadeel voor TS, aangezien de termijn voor uitbetaling niet verlopen is.
Voor die 2% zou ik ook geen rel schoppen en ik was dit eigenlijk sowieso niet van plan. Het enige dat overschreden is, is mijn datum van betaling dat op mijn aanslagbiljet stond. Mijn aanslagbiljet heb ik in augustus gekregen en de datum van betaling was 29/10/2021.

Mijn zorg zat hem echt wel in het hoelang dit kon duren eer dit recht gezet gaat worden. Ik ben nu eenmaal iemand die graag alles weet indien mogelijk.

CinB
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#18 , 06 nov 2021 18:53

:D ik heb ook mijn aanslagbiljet ontvangen, het is om bij te betalen!!

dus uw glas is nog halfvol :D
Ja, wij kennen dat gevoel, vandaar dat we dus maandelijks meer hebben laten afhalen :D
Ik denk wel niet dat als jij niet op tijd betaald, dat je zal moeten zeggen, oh geen zorg, het is er wel binnen een maandje :D

Reclame

etienne1948
Berichten: 33

#19 , 14 nov 2021 20:15

Beste, via tax-on-web kan je het aanslagbiljet controleren, deze moet hetzelfde zijn als het aanslagbiljet dat je ontvangen hebt. Heb je daarop het rekeningnummer gecontroleerd ?
M.v.g.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”