U hebt het dan zelf al beantwoord: betalenIk wil in de toekomst aangetekende brieven vermijden, dus vraag ik me af of het nuttig is de administratieve kosten te betwisten...
Mails worden meer en meer gebruikt voor het verzenden van officiële documenten dankzij de digitalisering. En aangezien een e-mail ook rechtsgeldig is lijkt het me logisch dat ze me op die manier contacteren...Brief is in veel gevallen verplicht door de wetgeving.
Ik betwijfel ook dat iemand eenzijdig kan eisen dat de communicatie verloopt via mail, postduif of rooksignalen. Zijn de belastingen akkoord gegaan met deze regeling?
Het is niet omdat het u logisch lijkt, dat ze daartoe verplicht zijn.Mails worden meer en meer gebruikt voor het verzenden van officiële documenten dankzij de digitalisering. En aangezien een e-mail ook rechtsgeldig is lijkt het me logisch dat ze me op die manier contacteren...Brief is in veel gevallen verplicht door de wetgeving.
Ik betwijfel ook dat iemand eenzijdig kan eisen dat de communicatie verloopt via mail, postduif of rooksignalen. Zijn de belastingen akkoord gegaan met deze regeling?
GroteskZe dreigden meteen met een deurwaarder trouwens, dat vond ik zelf nogal grotesk
Dat zou je mogen verwachten, ja... Toen ik mijn verhuis ging aangeven op de dienst bevolking (ik had al internet, electiricteit, gas, water daar. Zelfs al een paar weken post gekregen op dat adres), zij de ambtenaar me doodleuk dat mijn huisnummer niet officiëel bestond... Oplossing: ter plekke eigenhandig een papier schrijven dat X mijn huisnummer was. Klaar. Dus zwijg me van "automatisering" bij de overheid...worden de Ministeries en FOD's niet automatisch verwittigd via Rijksregister/gemeentebesturen?