werkelijke beroepskosten

wullie
Topic Starter

werkelijke beroepskosten

#1 , 01 jul 2008 11:24

kan men als bediende geschenken aftrekken die men aan zijn werkgever als cadeau heeft gegeven naar aanleiding van de geboorte van een kind van de werkgever?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 01 jul 2008 11:49

Ik doe dat al enkele jaren in mijn beroepskosten maar formuleer het dan algemener als "geschenken en traktaten voor collega's en klanten" ...

Je moet wel zien dat je boven je forfait uitgeraakt, anders is het de moeite niet om er werk in te steken.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

wullie
Topic Starter

#3 , 01 jul 2008 12:06

merci voor het snelle antwoord. Daarnaast had ik nog een vraagje. Ik heb een gedetailleerde berekening van al mijn beroepskosten gemaakt, dit neemt 8 geschreven pagina's in beslag. Moet men dit beschouwen als 8 bijlagen of als 1 bijlage omdat het slechts 1 onderwerp betreft?

Dit mag toch geschreven zijn? (of beter getypt?)

Reclame

mapleleiah

#4 , 01 jul 2008 14:57

Ik veronderstel dat u alles op papier indient?

Tja, het zou me straf verwonderen dat men gaat vallen over een verkeerd ingevuld nummerke voor de bijlagen ... maar ik zou dat als 1 bijlage rekenen en de bladen goed aan elkaar nieten.

Ik zou de boel wel uittypen ... al is het maar om te vermijden dat men uw handschrift niet goed kan lezen enz. Het komt ook verzorgder over.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”