Ki betalingen uit 1960 archief

Belgian
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

Ki betalingen uit 1960 archief

#1 , 20 apr 2019 19:07

Weet iemand of er archieven bestaan van de betaling of betalings vraag van kadastrale inkomen/grondbelasting van medio 1950-1970?

Ik heb contact gehad met de administr. Maar na wat zoeken dacht hij dat er geen manier was om zoiets nog op te halen. Misschien weet iemand het hier toevallig wel

Ik kan hier niet het hele verhaal posten ik onderzoek enkel de mogelijkheid of dat te achterhalen is

Dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12840

#2 , 20 apr 2019 20:43

Ik durf er ook geld op zetten dat dat niet meer kan.

Sirkii
Berichten: 5415

#3 , 20 apr 2019 21:06

Waarom wil je weten wat je 60 jaar geleden betaalde aan onroerende voorheffing ? Da s toch al lang geschiedenis?

Reclame

Mathieu Rutten

#4 , 20 apr 2019 22:58

Beste,
Aanpassing n.a.v. topic Asperger.
Het huidig KI heeft als referentiekader 1975. Als je geen aanslagbiljet onroerende voorheffing meer hebt, zal het moeilijk worden. Je kan een waardebepaling terugvinden in een koop- of verkoopakte van het desbetreffende onroerend goed. Je zal je dan ook moeten wenden tot de notaris of het notariaat dat destijds de akte heeft verleden. Veel succes. 1975 is inderdaad het referentiejaar waarop het huidig KI is gebaseerd. Misschien kan je een uittreksel uit de kadastrale legger opvragen of historiek van kadastrale leggers. Ik raad je aan of om ofwel de gemeente te raadplegen ofwel de diensten https://www.kadaster.be/Kadaster/Het_kadaster_online

Groetjes,

Thieu.

Belgian
Topic Starter
Berichten: 16
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 apr 2019 09:15

Waarom wil je weten wat je 60 jaar geleden betaalde aan onroerende voorheffing ? Da s toch al lang geschiedenis?
Een ondergeschikt bewijsmiddel in revindicatie vordering

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”