U kunt geen vergoeding vragen van de Fiscus als de schade aan een fout van uzelf te wijten is.Zolang ik die 3000 euro krijg is goed voor mij zo niet zal ik juridische stappen ondernemen
Misschien krijgt hij nu een jong veulen aan de lijn ipv een "oude vrouw"ik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.
nogmaals...Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()
U beseft toch dat ze tijd hebben tot 31/12/2017 om de aanslag te vestigen, niet dat u tegen 31/12/2017 de afrekening ontvangen hebt?Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()
Ja laten we hopen dat ik het eerder krijg zo niet zal ik het via internet afhalen zo niet heb ik pech maar tot nu toe heb ik geen 1 cent achtergelaten voor deze overheid en ik zal dat ook nooit doenU beseft toch dat ze tijd hebben tot 31/12/2017 om de aanslag te vestigen, niet dat u tegen 31/12/2017 de afrekening ontvangen hebt?Waarom? volgens de wet hebben ze tijd tot 31/12/2017 omdat ik zeker ben dat er geen fraude is het belastingkantoor heeft het ingevuldik zou nog eens bellen naar de FOD en uw probleem nog eens van a tot z uitleggen.![]()
![]()