belastingvermindering dakisolatie veranda

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: belastingvermindering dakisolatie veranda

#16 , 14 sep 2015 10:57

Nu begrijp ik volledig de eerste post van TS. Met dergelijke antwoorden heeft hij de ene na de andere klacht aan zijn broek.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 56#p384956
Zijn enige goede punt (0.5 waard)krijgt hij omdat we niet correct hebben geantwoord op "ander super isolerend materiaal)
Dat kan inderdaad wel als het aan de wettelijke normen voldoet, maar dan zal het niet luchtdoorlatend zijn, zoals vraagsteller waarschijnlijk wel wenst.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 15 sep 2015 08:14

Het zou veelposters r&h sieren nog even te proberen het openingsbericht van topicstarter begrijpend te lezen, mijn commentaar op hun niet ter zake doende reacties begrijpend te analyseren en zich zo mogelijk te onthouden van commentaar die niets met onderhavig topic te maken heeft.
Verder wens ik jullie een verkwikkende nachtrust toe.
gelieve, indien je reageert op anderen, ook effectief nuttig commentaar te leveren.

Soit, 2 problemen:
- het gaat het over dakisolatie. Wil dus zeggen materiaal dat het dak isoleert. Niet materiaal dat tegelijk het dak vormt. Gezien er ook specifieke voordelen bestonden voor glas, lijkt me het duidelijk dat het over aparte termen gaat.
- Onder isolatiemateriaal wordt glas niet verstaan, wegens de hoge lambda waarde. Superisolerend glas zou in principe wel laag genoeg kunnen gaan, maar dan moet je héél dik gaan om een R-waarde van 2,5 te behalen (minimumnorm). Ik dacht dat je dan aan 5 centimeter héél kwalitatief superisolerend glas moet komen. Of zelfs nog een stuk meer indien je voor"gewoon" superisolerend glas gaat.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”