belastingen

webmaster
Beheerder

#16 , 04 dec 2005 10:47

Sta me toe hier even te reageren.

De kwetsende opmerkingen die door vraagsteller geplaatst werden aangaande een medewerker werden verwijderd (zie onze forum-regels).

Zoals Scorpioen hier reeds aanhaalde zijn vele van onze medewerkers professioneel actief en stellen hun tijd hier gratis ter beschikking met als enige bedoeling mensen te kunnen voorthelpen.

De dankbaarheid die we in de afgelopen weken mochten ervaren van velen hier op dit forum staat in schril contrast met uw reactie.
Ik kan er in komen dat een bericht soms niet meteen antwood geeft op uw vraag, doch reacties zoals deze zullen niet getolereerd worden.

Dank voor uw begrip.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gaudi
Topic Starter

#17 , 04 dec 2005 13:15

Mijn bericht was niet kwetsend bedoeld, ik wil alleen wijzen op sommige(n) hun toon van reageren als iemand niet direct iets begrijpt. Plus, ik stelde ook enkel dezelfde vraag als de webmaster om geen artikels te copy pasten.

Begrijp dat korte geschreven berichten makkelijk verkeerd ge?nterpreteerd kunnen worden, dus hou daar dan ook rekening mee. We zijn tenslotte toch volwassen mensen die kunnen schrijven, nee?

Toch bedankt voor al de respectvolle en hulpzame antwoorden.

Gaudi

Gaudi
Topic Starter

#18 , 04 dec 2005 13:21

Nog ??n ding. Zet liever geen opmerking ? la << Kwetsend commentaar wordt niet getolereerd. Bericht aangepast. >>
, maar verwijder de geviseerde tekst gewoon. Nu komt het over alsof ik vloekte of gore taal gebruikt heb en dat is ook niet correct.

Reclame

J&C

#19 , 26 aug 2014 11:08

Zijn de vormvereisten voor een verzoekschrift voor het Hof van Beroep dezelfde als vermeld in het antwoord van 29/11/2005 ?

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#20 , 26 aug 2014 16:30

Art. 1057. Met uitzondering van het geval waarin het hoger beroep bij conclusie wordt ingesteld, vermeldt de akte van hoger beroep, op straffe van nietigheid :
  1° de dag, de maand en het jaar;
  2° de naam, de voornaam, het beroep en de woonplaats van de eiser in hoger beroep;
  3° de naam, de voornaam en de woonplaats of, bij gebreke van een woonplaats, de verblijfplaats van de gedaagde in hoger beroep;
  4° de beslissing waartegen in hoger beroep wordt gekomen;
  5° de rechter in hoger beroep;
  6° de plaats waar de gedaagde in hoger beroep akte moet laten nemen van zijn verklaring van verschijning;
  7° (de uiteenzetting van de grieven;
  8° de plaats, de dag en het uur van verschijning, tenzij hoger beroep is ingesteld bij aangetekend schrijven, in welk geval de griffier de partijen oproept om te verschijnen op de zitting die de rechter bepaalt.) <W 1992-08-03/31, art. 44, 020; Inwerkingtreding : 01-01-1993>
  De akte vermeldt eventueel ook de naam van de advocaat van de eiser in hoger beroep. <W 1-2-1977, enig artikel>

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”