kosten woon-werkverkeer inbrengen

wanton

Re: kosten woon-werkverkeer inbrengen

#16 , 06 jun 2011 19:33

MM65 , lieve Marleen ,

opgelet. U doet 120 km per dag naar uw werk. Voor u is het interessant genoeg om te doen wat U doet . in 1258 = 60 km x 2 x 220 dagen x 0.15 € per km. In 1254 het bedrag van de tussenkomst van uw werkgever. Maar als dit meer is dan ong. 1200 € , doet u verlies op deze manier.
Voor brebo speelt dat niet. Het bedrag van kosten dat hem automatisch door de administratie wordt toegekend is heel wat hoger dan hetgeen hij zou kunnen invullen in 1258 volgens vermelde formule : km x2 x dagen x0.15. Hij moet bovendien rekening houden met het feit dat er dan geen vrijstelling is.Brebo vult best 1254 in , plus 350 € in 1255. Niets in 1258. Ik bereken de kosten voor code 1258 niet eens als de afstand tot het werk minder dan 40 km is. Bovendien kan men niets extra bijtellen , zoals autolening , indien men 's morgens naar het werk rijdt en de auto staat stil tot men 's avonds naar huis rijdt.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stereoplot

#17 , 12 jun 2011 23:05

Hallo,

als je de reiskosten als beroepskosten ingeeft, moet je dan een bijlage toevoegen met deze berekening of verdere bewijsstukken?
Met andere woorden: moet je de aangifte dan sowieso op papier doen, of kan dit ook via tax-on-web?

Groeten,
Els

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”