Uitschrijven België leasewagen

San8219
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Uitschrijven België leasewagen

#1 , 25 mar 2025 08:36

Ik zou graag een paar maanden naar een buurland te reizen voor werk. Ik werk uitsluitend online dus ik kan van op iedere locatie werken. Doordat ik een paar maanden (3-6 maanden) weg zou zijn in België zou ik mij laten uitschrijven in België. Omdat het anders te duur is voor mij om een appartement te huren in België (waar ik maanden niet zal aanwezig zijn) + huren in het andere land.

Ik heb een ander zakelijk adres waar mijn maatschappelijke zetel opstaat. Dus ik heb momenteel een domicilieadres en een adres waar mijn zaak op geregistreerd staat.
Echter wil ik wel mijn eigen zaak behouden in België (waar een leasewagen op geregistreerd staat ).Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat ik mij uitschrijf in bevolkingsregister in België (domicilieadres) en mijn adres van mijn zaak (maatschappelijke zetel) behoud? Ik zou na max 6 maanden wel opnieuw naar België komen wonen. Dus ookal schrijf ik me uit in Belgisch bevolkingsregister ik zou wel mijn zaak en mijn leasewagen willen behouden in België en met deze auto reizen. Is dat mogelijk? Hoe pak ik dit het beste aan?

Reclame