Dus er zijn ook eveneens een aantal dokters die liegen, dit dus eveneens op papier hebben gezet (schriftvervalsing) en dat van mijn crash HD heb ik op het laatste moment uit mijn duim gezogen?En U gaat er dus linea recta van uit dat ik zo aartsdom zou zijn om dat zelf niet in te zien of zo?Omdat u eerst uw ziekte als excuus gebruikt, en als u dan merkt dat die geen geldige reden is, u plots het crashen van uw harde schijf aanhaalt. Je ziet toch zelf wel in dat een belastingscontroleur dit niet serieus zal nemen, niet?Waarom heb ik de indruk uit de meeste reacties die ik hier krijg dat ik het spel niet eerlijk speel? Ik kan toch ook niets verhelpen aan zaken waar ik zelf geen controle over heb !!!
Feit blijft: u bent verantwoordelijk voor de bewijsstukken van wat u inbrengt in uw belastingen. U moet de nodige maatregelen nemen om deze bewijsstukken te kunnen voorleggen (zoals ze afprinten of regelmatig een backup van uw PC maken, zoals veel mensen dit doen). Als u de bewijsstukken niet kan voorleggen, hebt u een probleem. De reden waarom u dat niet kan, is in principe totaal niet relevant voor de controleur. Meer valt er hier niet over te zeggen, denk ik.
Men vraagt hier dus om advies, maar in plaats hiervan, krijgt men eerder een aanslag op iemands persoonlijke intelligentie.
U beticht mij dus van leugens?
Occam´s razor?