In welke rubriek schuldsaldoverzekering invullen

Flip69
Topic Starter
Berichten: 23

In welke rubriek schuldsaldoverzekering invullen

#1 , 25 apr 2017 18:43

Ik heb eind vorig jaar een schuldsaldoverzekering afgesloten, gezien ik vorig jaar nog geen kapitaal of intresten heb betaald ga ik die invullen in mijn belastingaangifte, de vraag is waar, vak IX rubriek 1371 ? "Premies van individuele levensverzekeringen gesloten vanaf 2005 die in aanmerking komen voor de federale ’woonbonus’:" ?

Hetgeen ik betaald heb zit boven het maximum dat ik kan ingeven zijnde 3010€, kan ik de rest van het bedrag nog elders ingeven of kan dit niet ?

Iemand een idee wat mijn belastingvoordeel zal zijn als ik het maximum kan aangeven ? Is dat zoals ik ergens gelezen heb 45% van die 3010€ ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Flip69
Topic Starter
Berichten: 23

#2 , 26 apr 2017 08:46

Heb vernomen dat 1371 in rubriek C zit en over woningen gaat die je zelf niet bewoond, zal voor mij dus onder rubriek B moeten zijn.

Flip69
Topic Starter
Berichten: 23

#3 , 26 apr 2017 11:40

Correcte rubriek was dus 3335 voor mij.

Voordeel voor mij is maximaal 912€ uitleg is hier te vinden : https://www.vlaanderen.be/nl/bouwen-won ... -woonbonus

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”