Belastingsaangifte

M&E
Topic Starter
Berichten: 31

Belastingsaangifte

#1 , 03 jun 2015 15:28

Bij het invullen van mijn aangifte, krijg ik volgend bericht nadat ik op 'berekenen' geklikt heb :

BIJKOMENDE INFORMATIE NODIG VOOR DE BEREKENING





Daar u achterstallen hebt aangegeven, kan de simulatie van de berekening van de belasting nog niet worden uitgevoerd. U dient de gemiddelde aanslagvoet van de betrokken persoon voor het vorige jaar aan te duiden.

Deze aanslagvoet, samengesteld uit drie cijfers (tiental, eenheid en decimaal), bevindt zich onder het repertoriumnummer op het aanslagbiljet van vorig jaar. Het is voorgesteld onder het formaat "00,0 / 99,9". De aanslagvoet "00,0" is van toepassing op de belastingplichtige en de aanslagvoet "99,9" is van toepassing op de partner.

Gelieve de correcte aanslagvoet in te brengen in het formaat 00,0 of 99,9.

Indien u uw gemiddelde aanslagvoet niet kent, dan zal een standaard aanslagvoet worden toegepast. De gemiddelde aanslagvoet die in de berekening gebruikt is, wordt afgebeeld op de resultaat pagina.



Mijn vraag : wat heb ik verkeerd gedaan om dit bericht te krijgen?


danku

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9914
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 03 jun 2015 20:21

Iets ingevuld dat een achterstal is. Dat kan zijn : loon , werkloosheid. Kijk uw aangifte na. Voorbeeld code 1252 of 1282. Die bedragen zijn belast aan het gemiddelde van vorig jaar. Dus , kijk op uw afrekening van vorig jaar en vul het gevraagde % in. Het linker is voor hem; het rechter voor haar.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

M&E
Topic Starter
Berichten: 31

#3 , 04 jun 2015 09:19

oké, dank u.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”