Hallo,
De gemeente waar ik vroeger woonde, hebben een factuur naar mijn oude adres gestuurd waardoor ik dit niet ontvangen heb. Ik ben nochtans al meer dan een jaar verhuisd: 1 jaar en 3 maanden.
Ik dacht dat gemeentes altijd aan uw juiste adres kunnen komen?? Dat gebeurt toch automatisch wanneer men verhuisd? Kunnen zij mij interesten aanrekenen hiervoor omdat zij het verkeerde adres gebruiken? Het is zo dat het oude adres een pand is uit erfenis waar ik met mijn broers samen eigenaar ben. MAar er woont iemand anders in. De persoon die er nu woont had de brief terug in de brievenbus gestoken met 'retour afzender' - persoon woont hier niet- erop. Dat heeft die blijkbaar 2x gedaan omdat die brief gewoon nogmaals in de verkeerde bus werd gestoken. Die persoon heeft me dan op de hoogte gebracht en ik heb aan de gemeente aanstalten gemaakt om mijn juist adres te gebruiken. Dat is via email gebeurd maar de gemeente beantwoord mijn email zelfs niet??? Ik moet toch niet smeken om het naar mijn juiste adres te sturen en dat voor een gemeente?