Beste
Elk jaar betaal ik een kleine 15 000 euro aan de belastingen. Ik heb 3 kinderen die naar het unif gaan en ik heb nog paar leningen aan de bank. Mijn vrouw is een huisvrouw en werkt niet. Ik werk elke dag, ook in het weekend en het lukt wel een beetje. Maar als de belastingsbrief komt veranderd alles.
Probleem is, je moet je belastings eind maart betalen dacht ik, ik krijg mijn vakantiegeld midden mei, en als ik dan bijvoorbeeld wacht tot juni, krijg ik een pak boete die ik moet betalen. Mijn vraag is nu, kan je vb niet in maart een kleine 5000 euro betalen en dan als het midden mei is de rest ?
Ik heb vorig jaar geld geleend van de bank en moet 1000 euro per maand betalen, en dat bovenop mijn lening 2500 euro. Je kan wel immers raden dat het altijd krap wordt. Daarom dat ik het dit jaar anders wil aanpakken.
Iemand hier die hierover ideeen heeft? Hoe ik dit het best oplos? En waarom dat ik elke jaar zoveel moet betalen? Ik verdien 80 000 euro per jaar, 3 kinderen die unif doen, ze werken ook af en toe voor hun zakgeld (moet wel), ze gaan ook niet ten lasten bij mij staan dus moet ik nog meer betalen.
Amper kindergeld omdat mijn kinderen al rond 22 zijn. Dus het is altijd krap, komt soms niet eens toe en weet niet hoe ik dit kan volhouden.
Maargoed, hoe kan ik het best tewerk gaan en bij wie kan ik terecht gaan?
Alvast bedankt