Belastingsbrief: welke rubriek invullen?

Wellington
Topic Starter

Belastingsbrief: welke rubriek invullen?

#1 , 24 jun 2014 10:25

In 2013 heb ik een lening aangegaan om een huis aan te kopen en te verbouwen. Momenteel zijn deze verbouwingen nog lopende. Als ik via de wizard de rubrieken rondom terugbetalingen van leningen invul dan krijg ik op het eerste scherm volgende opties: ik betrek de woning, ik betrek de woning niet omwille van beroeps- of sociale redenen, ik verhuur de woning, ik verhuur de woning niet en ik dacht nog een vijfde optie. In elk geval weet ik niet wat ik moet aanduiden. Is de optie "ik verhuur de woning niet" de correcte?

Weet er iemand in welke rubriek ik moet invullen om mijn aangifte coorect in te vullen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 24 jun 2014 15:16

Indien dit uw enige woning betreft , heeft u in elk geval recht op de woonbonus.Dwz u mag max. 3010 € inbrengen onder code 1370. Ik heb geen weet van deze opties maar , als je iets moet invullen , kruis dan iets aan dat uw bonus zeker wordt verrekend.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”