mastercard

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

mastercard

#1 , 20 jul 2018 20:02

Na een betwisting op uitgave staat in mijn voordeel krijg ik een positief saldo . Ik krijg dat bedrag niet terug op mijn rekening . Is dit normaal ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 20 jul 2018 20:11

Het is een tegoed op je creditcard. Daarmee kun je nieuwe uitgaven betalen..
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

berenod
Berichten: 942

#3 , 20 jul 2018 20:58

Je kan natuurlijk dat bedrag afhalen aan een bankcontact, maar met kredietkaarten is dat meestal niet interessant omdat er kosten aan cash afhalingen verbonden zijn.

Slimste dat je kan doen is gewoon je eerstvolgende uitgaven in een supermarkt zoals Carrefour of Delhaize met die kaart betalen, daar zijn nooit kosten aan verbonden.

Geld terugkrijgen, of het niet uit moeten geven omdat je het tegoed op die kaart gebruikt komt uiteindelijk op hetzelfde neer, tenzij het over duizenden euro's zou gaan. Zoveel geven we meestal ook niet uit in de Carrefour :)

Reclame

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#4 , 20 jul 2018 23:07

Het was ook maar 1ste keer in mijn leven dat er een positief saldo opstaat . Hoe ik op krijg is meestal geen probleem .

Terug naar “Bank & Beurs”