stopzetting zicht en spaarrekening

eric003
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

stopzetting zicht en spaarrekening

#1 , 17 mei 2018 09:10

Op 08/05/2018 heb ik via aangetekend schrijven mijn zicht en spaarrekening bij X opgezegd , er zijn geen leningen en het saldo nu is nog steeds positief ( + 0,16 € ) ondertussen word mijn loon e.d al bij mijn nieuwe bank gestort ....ook kan ik nog steeds on-line bij X mijn rekening zien ? ook al is het nu 9 dagen geleden dat ik deze rekeningen aangetekend op heb gezegd. Wat moet ik nog meer doen zodat X nu eindelijk mijn rekening afsluit ??? graag bijstand.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 17 mei 2018 09:30

Even rekenen:
08/05 verstuurd, wellicht pas op 11/05 ontvangen (feestdag ertussen).
11/05 was een brugdag, dus meeste mensen hadden verlof, ze zullen dit niet meteen behandeld hebben.
Dan zijn we 14/05, eerste 'normale' werkdag terug, vandaag zijn we 17/05, 3 werkdagen gepasseerd.

Mijns inziens is het antwoord hier: geduld hebben. Als je het meteen wilt verwerkt hebben, moet je langsgaan op het kantoor, dan is dat meteen geregeld. Nu moet je wachten tot ze aan je brief kunnen beginnen.

eric003
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 mei 2018 11:50

Even rekenen:
08/05 verstuurd, wellicht pas op 11/05 ontvangen (feestdag ertussen).
11/05 was een brugdag, dus meeste mensen hadden verlof, ze zullen dit niet meteen behandeld hebben.
Dan zijn we 14/05, eerste 'normale' werkdag terug, vandaag zijn we 17/05, 3 werkdagen gepasseerd.

Mijns inziens is het antwoord hier: geduld hebben. Als je het meteen wilt verwerkt hebben, moet je langsgaan op het kantoor, dan is dat meteen geregeld. Nu moet je wachten tot ze aan je brief kunnen beginnen.
dank je wel

Reclame

jef007
Berichten: 1681

#4 , 17 mei 2018 12:40

ik heb ook zeer recent mijn XX rekening stopgezet ( wegens te hoge kosten, maar dat is een ander verhaal).
mijn nieuwe bank (XXX) heeft voor mij netjes alles geregeld! ik moest helemaal zelf niets doen

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 17 mei 2018 12:40

Als je het snel wil: langsgaan bij uw kantoor

eric003
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 21 mei 2018 10:20

okido ....alles is inmiddels netjes geregeld ...dank jullie wel voor de info ...

Terug naar “Bank & Beurs”