generali

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

generali

#1 , 02 apr 2018 11:27

wij hebben een junior sparen bij generali vorig jaar kreeg ik in het oog dat ik al 3jaar mijn geld altyd terug gestuurd kreeg ,daarom had ik contact met generali opgenomen .ze verteld mij dat het contract( al 5jaar) was afgesloten en dat als er 6maand niets op de rekening word gestort het contract ten einde loopt .ze zeggen dat ze 3 aangetekend schrijven gedaan hebben ,, maar nooit zijn afgehaald..Is de bank niet verplicht contact telefonisch met mij of mijn ex op te nemen ? deze heeft ook nooit iets ervan gehoord

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 apr 2018 11:33

Waarom zou men moeten telefoneren als je 3 aangetekende brieven heeft ontvangen maar nooit afgehaald is geweest, u bent in de fout niet zij.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

#3 , 02 apr 2018 11:50

Ja dat begrijp ik ,maar moet je dan een dag verlof nemen als je internationaal chauffeur bent?

Reclame

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

#4 , 02 apr 2018 11:52

Mijn ex hadden ze dan ook niet moeten inlichten?

Didymus
Berichten: 2061

#5 , 02 apr 2018 12:52

Waren ze op de hoogte van eventuele adreswijzigingen?
"sowieso" schrijf je zo.

LeenW
Berichten: 12825

#6 , 02 apr 2018 12:55

Ja dat begrijp ik ,maar moet je dan een dag verlof nemen als je internationaal chauffeur bent?
Ja. U wordt geacht aangetekende brieven op te halen. Desnoods via volmacht.

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

#7 , 02 apr 2018 13:59

mijn ex woont al 15jaar ergens anders , bij generali weten ze dat ,Ik dacht aangezien het ook haar kind is ze haar ook moesten inlichten .dat er niet betaald werd

Didymus
Berichten: 2061

#8 , 02 apr 2018 14:29

Wie was zij ook verzekeringsnemer?

Hoe dan ook, ondertussen geeft u impliciet toe dat u de aangetekende schrijvens u wel hebben bereikt, maar dat u nooit heeft opgehaald. Dat breekt u nu zuur op, maar dat kan u moeilijk de verzekeringsmaatschappij verwijten.

Dat u pas na 3 jaar merkt dat er iets niet klopt is spreekt ook niet bepaald in uw voordeel.
"sowieso" schrijf je zo.

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

#9 , 02 apr 2018 16:05

Nee dat is waar ,ik en ex waren in veronderstelling dat alles normaal was, we hebben 2 kinderen toen we scheiden hebben we met generali overeen gekomen dat ieder 1 kind ging afleggen

Highfield
Berichten: 75
Juridisch actief: Ja
Locatie: Aarschot
Contacteer: Website

#10 , 12 mei 2018 23:35

U kunt dit verder laten navragen

Terug naar “Bank & Beurs”