Huurwaarborg via de. Bank

Ketala
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

Re: Huurwaarborg via de. Bank

#16 , 29 jan 2018 11:06

Als alleenstaande moeder die momenteel met een huisbaas zit die mij na amper 9 maand uit het gehuurde pand zet (omdat zijn dochter er komt wonen) en nu al duidelijk de huurwaarborg wens te behouden ....
Is het klein beetje reserve dat ik heb ....rekening houdend dat ik opnieuw ...verhuisfirma moet vragen en al de bijkomende kosten geteld ....plaatsbeschrijvingen ....onvoldoende
(Het wil niet zeggen omdat je een spaarrekening of twee hebt dat daar veel opstaat .....)
En ten tweede .... was er nog een een spaarrekening van mijn dochter bij dat geld is reeds bij een andere bank .(en voor de mensen die nu gaan zeggen de spaarrekening van u dochter dat kan niet ) dit kan wel als die op mijn naam staat ....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ketala
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#17 , 29 jan 2018 12:18

'dus een paar spaarrekeningen laten afsluiten'
Als u spaarrekeningen heeft, bent u dan niet in de mogelijkheid met die middelen een huurwaarborg te vestigen?
Het is niet omdat ik.een paar spaarrekeningen heb waaronder die van mijn dochter .dat hier voldoende op staat .
Rekening houdend dat ik op nog geen jaar tijd voor de tweede keer verhuis .(dank zei de huisbaas) wat financieel zwaar is .

Ketala
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 jan 2018 19:18

Er is ons idd niet alles verteld, integendeel!
Er is idd niet alles gezegd
Namelijk :
Dat ik op amper een jaar tijd opnieuw.moet verhuizen

Ik dus op die korte tijd niet opnieuw genoeg geldreserves heb opgebouwd
Om opnieuw al die kosten te vergoeden

En een paar spaarrekeningen hebben wil nog niet zeggen dat daar veel opstaat ....

Ik heb een lente feest ik me blauw betaal aan een advocaat ivm mijn huidige huisbaas
En mijn dochter start met haar beugel ...
Ik denk dat ik niet moet zeggen hoeveel geld er nog op die spaarrekeningen staat ...
Dus idd ik heb niet alles verteld .....

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”