Vennootschap in oprichting. Openen zichtrekening

Jackrussell
Berichten: 701

Re: Vennootschap in oprichting. Openen zichtrekening

#16 , 08 dec 2016 11:53

Dan is hij daar niet "met bezig" hé. Dan ligt dat op zijn bureau. Voor een BTW nummer, iets waar je meestal toch wel enige spoed achter wilt zien, zou dat voor mij in de meeste gevallen onaanvaardbaar zijn. Ik kan me niet inbeelden dat mijn boekhouder dat 2 maanden zou laten liggen.
Hij heeft dat aanvankelijk laten liggen. Inmiddels is hij er wel echt "mee bezig", heb communicatie met btw-kantoor gezien. Het btw-kantoor had nu nog een aanvullende vraag gesteld, ondertussen is het nog altijd niet actief.

Niettemin volkomen onacceptabel natuurlijk dat hij dit "vergeten" (dat is dan even mijn conclusie) is. Zeker ook omdat we het hier hebben over een gerespecteerd en groot kantoor. 2e boekhouder van het jaar alweer, vorige stopte er mee na het inkloppen van de administratie (en het utischrijven van een dikke factuur dus).

Ondertussen ben ik aan het kijken voor een nieuwe woning en begin ik me serieus af te vragen of die niet beter buiten België kan staan. Op allerlei fronten vind ik niveau dienstverlening zwaar onder de maat, dat geldt ook voor de overheid gezien de krankzinnige belastingtarieven die betaald worden. Nu zal het overal wel wat zijn, maar wel bijna overal tegen lagere belastingtarieven.

Goed, offtopic deze klaagzang. Mijn bank regelt dit in kort tijdbestek, notaris ook. Best altijd wel even zelf binnenspringen in dit soort gevallen.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Bank & Beurs”