wij doen het nodige wat men ons vraagt .....
Geplaatst: 02 okt 2016 23:53
Beste mensen
Dit is een zeer ingewikkelde zaak ik probeer het duidelijk naar voren te brengen
na het overlijden van mijn ex man zaliger was er op dat moment een openstaande schuld , ik 2005 was ik borgsteller, toen mijn ex het krediet verhoogde in 2012 had de bank op dat moment mij uit het bestand moeten verwijderen WAT NIET GEBEURDE
Wij hadden een notaris hij kreeg van de bank het document verklaring schuldeiser op 22 apr 2014 ik nog als borgsteller( OFFICIEEL document)
toen alles afgehandeld werd werden de gelden van de verzekering op de notaris zijn rekening gestort, hij kreeg een brief van de bank
dat hij eerst de schulden moest aanzuiveren en ons hierover moest contacteren DIT HAD HIJ NIET GEDAAN
Mijn dochter is de enige erfgename en ook zij wilde eerst de schuld betalen, de notaris aanvaardde dit niet omdat ik de borgsteller was( onterecht)
De ombudsdienst heeft contact opgenomen met die bank en op 5 nov werd ik simpel weg uit hun bestand verwijderd.dus doc verklaring schuldeiser
is nu gewoon weg louter informatief
Ze geven toe dat het doc verklaring schuldeiser voor enige verwarring zorgde maar hierdoor hebben wij nu serieuze problemen
Wat de bank tot heden deed brieven sturen naar het aders van de overleden persoon, zij werden tijdig op de hoogte gebracht per mail,dat de huurwoning verkocht. werd en dat ze alles naar ons nieuw adres moesten sturen
dan kregen wij van een andere dienst van die bank brieven toegestuurd naar het juiste adres, hiervan wisten wij dus niets.
Ons dossier werd doorgestuurd naar de dienst regularisatie reden WIJ REAGEERDEN NOOIT OP HUN BRIEVEN toch logisch
Ik heb dan naar de dienst regularisatie gemaild en gebeld dit moest ik doen van de ombudsdienst om deze zaak op te lossen
ombudsdienst heb ik telefonisch opgebeld dat ik contact heb opgenomen men zou alles doorsturen per mail en per brief ik wacht nu al 1maand
Toen ik een mail kreeg van de ombudsdienst dat wij 14 dagen de tijd krijgen om EN DIT GELOOFT NIEMAND te bellen met die dienst regularisatie
WAT WIJ EEN MAAND GELEDEN HADDEN GEDAAN , zo niet wordt alles doorgegeven aan een incasso bureau
HIER WORD JE ECHT ZIEK VAN ik heb al een zware tol moeten betalen met mijn gezondheid
wat stellen jullie voor ....jullie advies ....
ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpt
Dit is een zeer ingewikkelde zaak ik probeer het duidelijk naar voren te brengen
na het overlijden van mijn ex man zaliger was er op dat moment een openstaande schuld , ik 2005 was ik borgsteller, toen mijn ex het krediet verhoogde in 2012 had de bank op dat moment mij uit het bestand moeten verwijderen WAT NIET GEBEURDE
Wij hadden een notaris hij kreeg van de bank het document verklaring schuldeiser op 22 apr 2014 ik nog als borgsteller( OFFICIEEL document)
toen alles afgehandeld werd werden de gelden van de verzekering op de notaris zijn rekening gestort, hij kreeg een brief van de bank
dat hij eerst de schulden moest aanzuiveren en ons hierover moest contacteren DIT HAD HIJ NIET GEDAAN
Mijn dochter is de enige erfgename en ook zij wilde eerst de schuld betalen, de notaris aanvaardde dit niet omdat ik de borgsteller was( onterecht)
De ombudsdienst heeft contact opgenomen met die bank en op 5 nov werd ik simpel weg uit hun bestand verwijderd.dus doc verklaring schuldeiser
is nu gewoon weg louter informatief
Ze geven toe dat het doc verklaring schuldeiser voor enige verwarring zorgde maar hierdoor hebben wij nu serieuze problemen
Wat de bank tot heden deed brieven sturen naar het aders van de overleden persoon, zij werden tijdig op de hoogte gebracht per mail,dat de huurwoning verkocht. werd en dat ze alles naar ons nieuw adres moesten sturen
dan kregen wij van een andere dienst van die bank brieven toegestuurd naar het juiste adres, hiervan wisten wij dus niets.
Ons dossier werd doorgestuurd naar de dienst regularisatie reden WIJ REAGEERDEN NOOIT OP HUN BRIEVEN toch logisch
Ik heb dan naar de dienst regularisatie gemaild en gebeld dit moest ik doen van de ombudsdienst om deze zaak op te lossen
ombudsdienst heb ik telefonisch opgebeld dat ik contact heb opgenomen men zou alles doorsturen per mail en per brief ik wacht nu al 1maand
Toen ik een mail kreeg van de ombudsdienst dat wij 14 dagen de tijd krijgen om EN DIT GELOOFT NIEMAND te bellen met die dienst regularisatie
WAT WIJ EEN MAAND GELEDEN HADDEN GEDAAN , zo niet wordt alles doorgegeven aan een incasso bureau
HIER WORD JE ECHT ZIEK VAN ik heb al een zware tol moeten betalen met mijn gezondheid
wat stellen jullie voor ....jullie advies ....
ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpt