bank is nalatig geweest kan ik een klacht indienen bij de politie

Jordy8
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

bank is nalatig geweest kan ik een klacht indienen bij de politie

#1 , 15 sep 2016 21:37

Dag

Ik heb hiervoor reeds een aangetekende brief opgestuurd naar de rechtbank, zij willen niets doen
nu ben ik verplicht een advocaat hiervoor te raadplegen
wat is die nalatigheid mij niet uit hun bestand halen als borgsteller, document verklaring schuldeiser werd naar de notaris gestuurd
dit doc heb ik pas in handen gekregen een Jaar na het overlijden van mijn ex partner, de notaris die de nalatenschappen deed vond het niet nodig mij
hierover in te lichten dit doc is een officieel document, de ombudsdienst heeft dit laten onderzoeken en op 5 nov werd ik uit hun bestand verwijderd
nu is dat doc maar louter informatief.
door deze fout heb ik nu een adm boete inspectie.
Als je borgsteller bent ga je toch geen andere mensen in de problemen brengen, ik bedoel hier mee , je tijdelijk inschrijven bij vb vrienden
tot ik een woonst gevonden heb, dus deurwaarders wil je vermijden.
Nog een fout van de bank, zij werden op de hoogte gebracht per mail dat de huurwoning van de overleden persoon verkocht is en toch nog sturen
ze brieven naar dat adres een andere dienst van de bank stuurt ons dan brieven naar het juiste adres dat wij niet antwoorden vb ingebrekestelling
wat kan ik nu doen??,
nu heb ik vernomen van iemand van de rechtbank dat ik een klacht kan indienen bij de politie is dit correct

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 15 sep 2016 21:43

Hier begrijp ik nu eens geen jota van.
Waarover gaat het nu eigenlijk?
Domiciliefraude of wat?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

jefke007
Berichten: 1812

#3 , 15 sep 2016 23:07

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 24#p442624


het eerste stuk van het verhaal vind je in deze link
( of het veel verschil gaat maken weet ik ook niet ,of je het eerste stuk al dan niet kent )

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 16 sep 2016 09:53

Blijkbaar is uw schrijfstijl er nog niet op verbeterd. Totaal onbegrijpelijke verhaallijn.
De politie zal zeker niet tussenkomen in uw dispuut met de bank. (dat is het enige dat ik in uw tekst begrijp)

Terug naar “Bank & Beurs”