schadevergoeding voor de vroegere fortis aandeelhouders

Neku
Topic Starter
Berichten: 24

schadevergoeding voor de vroegere fortis aandeelhouders

#1 , 22 mei 2016 15:28

Beste forumsgangers,

ik heb een vraag omtrent de procedure voor een schadevergoeding te bekomen voor de vroegere Fortis aandeelhouders.

Als huidige Ageas aandeelhouder is dit een pijnlijke kwestie. Aangezien er een provisie is aangelegd wens ik daar mee aanspraak op te maken zonder mij aan te sluiten bij de grote vissen. Voor zover ik begrijp kan ik mij mee partij stellen.

Hoe kan ik dit het best doen? Er is een groot verlies geweest in het verleden dus had ik dit graag zo low-cost mogelijk gehouden.

Mvg,
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 22 mei 2016 18:34

Die procedure is nog niet in gang gezet. U ( en ik ook) zal nog geduld moeten hebben! Maar verwacht er niet te veel van. Voor Fortis is er niets opgenomen in het regeerakkoord, in tegenstelling met Arco.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Neku
Topic Starter
Berichten: 24

#3 , 31 mei 2016 00:28

De WCAM procedure is opgestart op 23/05/2016. Deze zal tussen 12-18 maanden duren. Moeten u en ik dan naar het gerechtshof van Amsterdam de nodige papieren invullen en verder afwachten? zie http://www.tijd.be/ondernemen/financiel ... 1464647266.
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”