Vereniging beroepskredieten

patje161265
Topic Starter
Berichten: 50

Vereniging beroepskredieten

#1 , 29 feb 2016 12:14

Hallo allemaal

Van 2003 tot 2004 heb ik in de gevangenis gezeten voor feiten waarvoor ik ben vrijgesproken.
Voordat ik in de gevangenis terechtkwam had ik een krediet bij Citibank (nu Beobank) af te betaken dit samen met mijn ex.
Toen ik in de gevangenis zat kreeg ik ineens bericht van Vereniging der beroepskredieten dat ik op hun lijst gezet ben geweest door Citibank wegens eeen laattijdige aflossing. Ik heb nooit een herinneringsbrief hierover gekregen, noch aanmaningen. Mijn post die ik aanvankelijk op mijn adres stond werd zorgvuldig door mijn vriend gecontroleerd en naar de gevangenis gebracht, later heb ik mijn adres op de gevangenis gezet en nooit aanmaningen gekregen bijhalve dat bericht van de vereniging der beroepskredieten.
Het blijkt ook dat mijn ex niet werd aangesproken, terwijl zij ook dat contract heeft ondertekend.
Nu mijn vragen zijn
1) Mag een bank iemand zomaar van de ene dag op de andere op die lijst der beroepskredieten plaatsen zonder die persoon herinneringsbrieven of aanmaningen gestuurd te hebben?
2) Mag dat met een gedetineerde, die noch rechten noch plichten heeft

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding