BIC

BIC

renata123
Topic Starter
Berichten: 2

BIC

#1 , 15 sep 2015 18:44

HALLO IK HEB GISTEREN OP FACEBOOK AANGEMELD VOOR NIEUW WEBSITE EN DIE HEBBEN GEVRAAGT MIJN BIC CODE VAN ACHTER IS DA NORMAAL MISSCHIEN?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 15 sep 2015 20:08

???
Gewone lettertype aub - in een forum omgeving staan hoofdletters gelijk aan roepen.
Misschien wat uitleg - ik heb de indruk dat er hier en daar stukken zin en letters ontbreken.

renata123
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 15 sep 2015 21:16

ik heb mij gisteren op facebook aangemeld en ik heb een webiste gemaakt en ik moest mijn persoonlijke gegevens gevens van mijn kredit kaart moest ik de BIC code geven is da erg dat ik mijn BIC code heb ingevoerd

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 15 sep 2015 21:31

Bic code is de code van uw bank
IBAN code is uw persoonlijke code.
Hopelijk hebt u uw pin code niet gegeven.

artemis
Berichten: 3293

#5 , 15 sep 2015 21:32

Ik ken alleen de IBAN en BIC codes van een zichtrekening die je nodig hebt om een Europese overschrijving te doen, niet van een kredietkaart.
Bedoelt u misschien de CVC code (3 cijfers) op de achterkant van de kredietkaart? Dat is een een extra beveiligingscode, daar hebt u dan niets verkeer mee gedaan.

Terug naar “Bank & Beurs”