directe opeisbaarheid hypotheek

andre125
Topic Starter
Berichten: 36

Re: directe opeisbaarheid hypotheek

#16 , 05 jul 2015 11:05

Waardoor ben je hier zo zeker van? Staat dat op papier?

Ja dat staat op papier, maar als ik dit hier ook nog eens allemaal moet gaan uitleggen gaan we een paar pagina's nodig hebben, en eigenlijk is dat off topic.
Het probleem is de opeisbaarheid.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 jul 2015 11:14

Als het in de akte van bij de notaris staat dat het bedrag opeisbaar is dan is dit zo, en de curator zal er zeker als de kippen er bij zijn.

De vraag is natuurlijk is je vrouw ook eigenaar van dit woonhuis, en is dit veilig geteld via een notariële akte ?

Daar hangt ook de voorwaarden van verschoonbaar vanaf.

Je kan onmogelijk verschoonbaar zijn als er nog activa achter is , zelfs een naakte eigenaar heeft daar problemen mee.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

andre125
Topic Starter
Berichten: 36

#18 , 05 jul 2015 16:16

De enigen die hier een antwoord on topic hebben gegeven zijn Wanton en Basejumper, de anderen antwoorden naast de kwestie.
Ik weet niet hoeveel keer ik het hier al geschreven heb: op het huis kan geen beslag gelegd worden en heeft niets maar dan ook niets te maken met de eventuele curator, eventueel faillissement enz...

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”