Hoi,
We hebben een week geleden geld op onze rekening gekregen, afkomstig van Belfius, met de melding "hypothecair krediet".
Maar wij hebben niks bij Belfius (wij zijn klant bij Argenta en onze enige lening zit bij DVV), dit moet dus een verkeerde storting geweest zijn.
We hebben dan contact opgenomen met onze bank en alle gegevens over de transactie hebben we doorgegeven.
Argenta ging Belfius inlichten.
Daarna van Argenta de melding gekregen dat we het geld moesten terug storten vanwaar het kwam, dus terug naar afzender.
Nu zijn we een week later en is datzelfde bedrag (exact hetzelfde tot op de cent na) opnieuw op onze rekening gekomen.
Weeral rechtstreeks van Belfius met de melding "kredietsaldo".
Wat moeten we hiermee doen?
We hebben het er thuis al over gehad en we zullen in de week een Belfius kantoor binnenstappen om het nog eens te melden.
Stel dat het daarna nog eens opnieuw gebeurt (3e keer), wat dan?
Mogen we dan het geld houden?
Want dezelfde fout 3 keer maken, amaai.
Het is al 2 keer gebeurd.