foto rekeninguittreksel bewijslast

Merlindo
Topic Starter

foto rekeninguittreksel bewijslast

#1 , 07 aug 2013 18:48

Ik heb in het verleden een foto genomen van een rekeninguittreksel van mijn ouders omdat ik vermoede dat één van mijn ouders geld wegsluisde .

Mijn vraag is of dit kan dienen als bewijs tijdens een rechtszaak ?

Ik zal de foto afdrukken met een printer ?

Of kan dit beoordeeld worden als onrechtmatig verkregen bewijs ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 08 aug 2013 19:17

En wat is uw rol in die rechtzaak?

Het uittreksel zelf zal het enige afdoende bewijs zijn ... Dat kan (tegen betaling) bij de bank opgevraagd worden maar uiteraard enkel door "bevoegden". Als er een rechtzaak loopt tussen uw ouders, moet de benadeelde ouder die uittreksels opvragen.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Oude Belg

#3 , 09 aug 2013 09:42

Als er een rechtzaak loopt tussen uw ouders, moet de benadeelde ouder die uittreksels opvragen.

Lenny
Diefstal tussen echtgenoten kan juridisch niet.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

mapleleiah

#4 , 10 aug 2013 15:32

Als er een rechtzaak loopt tussen uw ouders, moet de benadeelde ouder die uittreksels opvragen.

Lenny
Diefstal tussen echtgenoten kan juridisch niet.
Ook niet als er een huwelijkscontract is dat een bepaalde verdeling oplegt en die verdeling omzeild is door geld af te halen / weg te sluizen?

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Bank & Beurs”