zicht reking en eigenaar

bart66
Topic Starter

zicht reking en eigenaar

#1 , 12 mei 2007 20:03

hello,
nu wil ik samen met een vriend en bank reking open voor onze huis huur te betalen. we waren het namelijk alle 2 thuis beu en van het ene is het ander gekomen en we hebben besloten om ergens een huis te huren.

maar ik hat graag wat meer info over een zicht reking. hoe zit dit me het adres dat je moet opgeven voor een zo een reking. want mij domsil staat nog steets thuis. en ik denk dat mij ouders dit niet leuk gaan vinden als ze horen dat ik het huis uit trek. nu is mijn vraag kan ik de bank kaard en zo gewoon naar een veerlopig adres laten op sturen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2

#2 , 12 mei 2007 21:04

Ik ben bijna zeker dat u kunt vragen dat de code ?n de kaart ter beschikking worden gehouden in de bank. U zal natuurlijk wel bij het openen van een rekening moeten aangeven wat het adres is waar u ingeschreven bent; maar dat zal spoedig veranderen en dan meldt u dat gewoon. Ook uw uittreksels kunnen in de bank blijven.

Maar ... het lijkt me wel onmogelijk om lang te verbergen wat u gaat doen.

Iets anders: u gaat samen huren. Mag ik vragen of u ook alletwee een beroepsinkomen heeft? Misschien moet u daar opletten wat u doet. Vertel eens wat meer; dan komt er misschien nog wat goede raad.

bart66
Topic Starter

#3 , 13 mei 2007 01:46

ja we hebben alle 2 een in komen :D
en we zouden het zo doen dat we alle 2 met een domisilering de helft van de huur op die reking storten.

en ja een keer ik weg ben kunnen ze natuurlijk niet veel meer zeggen :P
maar ja ik ben ze er al wat aan het op voorberijden.

Reclame

wolf2

#4 , 13 mei 2007 19:43

Dan kan je gerust een huurcontract aangaan op de twee namen.

Ik betwijfel wel of de huisbaas akkoord zal gaan met de ontvangst in twee keer; ik vermoed dat hij alles in ??n keer zal willen, maar dat is onderling te regelen.

Succes!

Terug naar “Bank & Beurs”