5jaar geleden hebben wij onze zoon en zijn vrouw geholpen met een lening aan te gaan bij onze bank.Kantoorhouder vraagt of wij 75000 euro voor 1 jaar kunnen missen.Intrest zou worden uitbetaald en ander soort spaarboekje zou ook kunnen aangepast worden.Na 1 jaar vraag ik meermaals om het hoofdkantoor te vragen om het vrijmaken van dit geld maar na vijf jaar is er geen aanvraag gebeurd want ik hen met het hoofdkantoor kontakt gehad en zij wisten nog niet van een aanvraag.Na vragen bij een andere bank blijkt dat dit een kontrakt is dat loopt zolang de lening loopt.Na vijf jaar heeft mijn zoon gebouwd ,hij woont erin en dit huis heeft op zich ook een waarde dat meer is dan de lening die waar wij borg voor staan.Ik ben die grove leugens van die kantoorhouder zo beu dat ik graag zou willen weten wat onze rechten hiervoor zijn want zelfs de intresten krijgen we niet.Kan ik hiermee naar een advokaat of kan ik het zelf in orde krijgen rechtstreeks met het hoofdkantoor.Weten jullie hier een antwoord op?
Alvast vriendelijke groeten .
Jocafun