VISA blokkeren

Marco Polo
Topic Starter
Berichten: 20

VISA blokkeren

#1 , 15 mei 2011 11:17

Ik wens uit veiligheid mijn VISA kaart te blokkeren.
Maar wat gebeurt er met de lopende transacties.
Ik verwacht geld uit het buitenland.
Krijg je dan een nieuw nummer?
Zo niet, wat moet ik dan doen omdat er een dienst om de 2 maanden geld afneemt van de rekening.
Heb die dienst nu opgezegd, maar is via Amerika.
En mijn Engels is ook niet 100%. Er is wel een ticket geopend voor onderzoek.
Maar kan tijdje duren.
Dus als ik een nieuwe kaart krijg met hetzelfde nummer, kan die dienst dan terug geld opnemen?
Of moet ik die kaart blokkeren en annuleren en een volledige nieuwe kaart aanvragen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22858
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 15 mei 2011 15:31

Of moet ik die kaart blokkeren en annuleren en een volledige nieuwe kaart aanvragen?
Een nieuw kaart met hetzelfde nummer heeft geen enkel zin.
Probeer eens Google Translate om een mailtje te sturen. Redelijk goede vertaling en gratis.
http://translate.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#3 , 15 mei 2011 18:29

Indien u een nieuwe kaart en dus een nieuw nummer krijgt, moet u alle bedrijven waar u lopende opdrachten hebt verwittigen. Meestal kunt u zelf inloggen en een nieuwe kaart toevoegen.

U zegt dat u geld VERWACHT? Een credit card is toch om geld uit te geven, niet om te ontvangen ... of verwacht u een terugbetaling? In dat geval zou ik nog even wachten.

U zegt dat u een dienst opgezegd hebt. Dan moet er toch geen geld meer geïnd worden om de 2 maanden?

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Marco Polo
Topic Starter
Berichten: 20

#4 , 15 mei 2011 18:54

Die dienst moet mij die 2 maand terugstorten.
Ondanks mijn opzeg de vorige keer hebben ze terug afgehouden.
En blijkbaar zijn ze daar niet "vies" van en ik zou evenmin de enige zijn.

Heb onderstaande zaterdag laatst gestuurd naar Amerika.
Heb ook ticket gekregen voor onderzoek.
Zou dit voldoende zijn?
Dat is een beetje mijn vrees.

More information for cancelling the billing:

Subject: 2CO.com / Datacomm Solutions LTD Sales Receipt 4456682797

2Checkout.com Order Number : 4456682797
Merchant Order ID : 23919434162

Distributed By
Datacomm Solutions LTD

Contents of your purchase :
Product ID : 1
Vendor Product ID : 1
Product Description : 2 maanden premium membership
Product Name : 2 maanden premium membership
Quantity : 1
Handling Fee : 0.00
Bill Interval : Bills every 2 Month Until Cancelled

Total : 79.00 ( EUR )

Terug naar “Bank & Beurs”