Bankautomaat slikt geld

dorus
Topic Starter

Bankautomaat slikt geld

#1 , 06 okt 2010 15:36

Heb dit nog nooit meegemaakt of gehoord, maar bij een bankautomaat van ING heeft mijn vrouw
bij het afhalen van 100 euro waarschijnlijk iets te lang gewacht om het geld te nemen, het geld
gewoon ingeslikt, op zich niet erg maar die 100 euro is wel afgeschreven van mijn rekening.
Heb via mijn bank Dexia dit probleem voorgelegd die op zijn beurt een schriftelijk verzoek naar
ING heeft gestuurd om dit bedrag terug te storten.
Kan me voorstellen dat dit een paar weken zal duren om dit uit te zoeken maar inmiddels is dit
al 5 weken geleden wat naar mijn mening wel erg lang en niet acceptabel is.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 11 okt 2010 14:49

Wanneer je je aanmeldt bij ING zelf (kantoor waar je het geld hebt afgehaald en terug heeft ingeslikt) krijg je onmiddellijk je geld terug zodra ze het geld hebben geteld van de atuomaat. Je hebt daarvoor geen andere bank nodig. Vandaag ingeslikt, onmiddellijk en liefst geen 5 weken na de feiten, het geld terugvragen. Uit het tellen van het geld, kunnen ze gemakkelijk nagaan of er geen kasgeld te veel of te weinig is.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 okt 2010 15:16

Dat ingeslikte geld komt niet meer in het totale pak geld terug dat in de automaat steekt voor uitbetaling.
Het valt in een afzonderlijke houder. Je mag natuurlijk niet te lang wachten om te klagen.

Reclame

Creatief

#4 , 11 okt 2010 17:54

Bij bankkaarten werkt het op de manier dat jij het vertelt Mava, maar voor geld weet ik het niet.
Ik denk ook dat ze te lang hebben gewacht met het geld terug te vragen. Hopelijjk komt het voor hen terug in orde. 100 € is toch nog veel geld om het zomaar te laten voorbijgaan.

Terug naar “Bank & Beurs”