rekening geblokkeerd....

pjs
Topic Starter

rekening geblokkeerd....

#1 , 11 apr 2010 12:12

enige tijd geleden is mijn rekening geblokkeerd door de bank omdat ik al te lang in de min stond.
inmiddels heb ik de schuld volledig aangezuiverd maar de bank weigert mijn rekening te de-blokkeren omdat mijn paspoort verlopen is.

heb de mevrouw aan het loket uitgelegd dat zolang die rekening geblokkeerd is, ik ook geen geld kan afhalen om een nieuw paspoort aan te vragen...

weet iemand hoe dit juridisch in elkaar steekt?
heb ik recht om te eisen dat de rekening opnieuw open gesteld word zodat ik bij mijn loon kan en geld heb om een nieuw paspoort aan te vragen (en geld om de rekeningen te betalen, want dat loopt allemaal ook wat achter gezien ik al 6 weken niet meer bij mijn loon kan).

alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 11 apr 2010 12:27

Uw werkgever verzoeken u éénmalig en uitzonderlijk een cash voorschot uit te betalen?

pjs
Topic Starter

#3 , 11 apr 2010 12:32

hmmm, dat zou kunnen maar een eenmalig weekloon, daar red ik het nog niet mee gezien de rekeningen en leefkosten.

Reclame

Vandebos

#4 , 11 apr 2010 12:40

Maar voldoende om het paspoort in orde te brengen, niet?

Terug naar “Bank & Beurs”