kopie intekening kasbon

probleemke
Topic Starter
Berichten: 79

kopie intekening kasbon

#1 , 22 aug 2006 09:05

:D

tot hoelang kan je een kopie van een inschrijving op kasbons opvragen aan de bank. Meer bepaald : indien ik nu een kopie wens op te vragen omtrent een inschrijving kasbon daterend van bvb 1991, kan de bank mij dat nog bezorgen ? Hoelang duurt dat ? Wat kost het ? Is een rekeningnummer noodzakelijk of niet ( ivm de verwerking ) ?
Indien ik echter het juiste jaartal niet meer ken, kan ik dan bvb vragen welke kasbons ik heb ingeschreven voor 1991 ?
En wat te doen indien de bank mij dat niet kan geven. Hoe kan ik dan bewijzen dat ik vroeger kasbons heb ingeschreven (zelf heb ik helaas de inschrijvingsbewijzen niet meer ) .

:(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sheila1
Berichten: 20
Locatie: limburg

#2 , 24 aug 2006 19:22

Beste,

- betreffen dit kasbons op naam of aan toonder
- werden deze kasbons aangekocht via een rekening
- u dient niet per s? een rekening te hebben om gegevens op te vragen bij de bank (evenwel kunnen zij u wel voor de opzoeking een vergoeding vragen)

- indien u over niets meer beschikt en de bank niet meer het nodige kan opzoeken (of vinden) voor u, dan is het nog moeilijk te bewijzen dat u vroeger in die kasbons hebt ingeschreven

- uw huisbankier kan u normaliter helpen met de juiste formaliteiten voor de opzoeking van deze kasbons

- hebt u nog een idee welke soort kasbons het betreft, welke looptijd, van waar ze zijn, over welk bedrag het gaat ? -> deze info zal uw huisbankier helpen om ze sneller terug te vinden

Grtjes,

Sheila1

probleemke
Topic Starter
Berichten: 79

#3 , 20 sep 2006 08:28

dank voor je reactie
:D

maar gezien ik geen gegevens meer heb daaromtrent, zal ik een andere weg moeten zoeken om het probleem op te lossen

:shock:

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”